Süni İntellekt
Süni İntellekt Təhsili Necə Dəyişdirir? Yeni Dövr Başladı
60
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSüni İntellekt Təhsildə Nəyi Dəyişdirir?
Son araşdırmalara görə, süni intellekt (Sİ) təhsil sahəsində inqilab yaratmağa hazırlaşır. "International Journal of Mobile Learning and Organisation" jurnalında yayımlanan bir tədqiqat, generativ süni intellektin (GenAI) təhsildə tətbiqlərini araşdırıb. Texnologiyanın öyrənmə və düşüncəyə təsirini anlamaq üçün hələ çox iş görülməli olsa da, bu sahədə elmi maraq sürətlə artır.
GenAI sistemləri dərin öyrənmə və təbii dil emalı texnologiyalarından istifadə edərək insan tapşırıqlarını təqlid edən məzmun və cavablar yaradır. Təhsildə bu sistemlər müəllimlər, şəxsi mentorlar və hətta inzibati işçilərin rolunu yerinə yetirə bilər. Şagirdlərə fərdi təlim, real vaxtda geridönüş və məlumat əsaslı qərarvermə dəstəyi təqdim etmək kimi imkanlar bu texnologiyanın ən diqqət çəkən tərəflərindəndir.
Tətbiq Sahələri və Faydaları
Sİ-nin təhsildə tətbiq sahələri olduqca genişdir. Məsələn, dil öyrənmək üçün Sİ şagirdlərlə ünsiyyət quraraq onların dil biliyini qiymətləndirir. Səhiyyə təlimlərində isə klinik təfəkkürün inkişafına kömək edir. Bundan əlavə, Sİ vasitəsilə adaptiv təlimlər təşkil olunur, məzmun fərdi ehtiyaclara uyğunlaşdırılır. Həmçinin, avtomatlaşdırılmış qiymətləndirmə və geridönüş sistemi sayəsində imtahanların ədalətli keçirilməsi təmin oluna bilər.
Etik Problemlər və Qarşıya Çıxan Çətinliklər
Bununla belə, tədqiqatçılar etik problemlərin mövcudluğunu vurğulayır. Sİ sistemlərində istifadə olunan təlim məlumatları bəzən qərəzli ola bilər ki, bu da ədalət və etibarlılıq məsələlərini gündəmə gətirir. Digər bir problem isə "halüsinasiya" adlanan fenomenlə bağlıdır. Bu halda, sistem tamamilə uydurma və faktlara əsaslanmayan məlumat təqdim edə bilər.
Yeni Araşdırma İmkanları
Araşdırma, GenAI texnologiyasının öyrənmə və düşüncə üzərindəki təsirlərini daha dərindən araşdırmaq üçün daha çox empirik tədqiqatların aparılmasının vacibliyini vurğulayır. Hal-hazırda, mövcud tədqiqatların çoxu şagirdlərin motivasiyası və bu texnologiyaya olan etibarına yönəlib. Ancaq GenAI ilə şagirdlər arasındakı qarşılıqlı təsirin kognitiv və davranış mexanizmləri hələ tam aydınlaşmayıb.
Gələcəyə Baxış
Tədqiqat, yüzlərlə elmi işi xəritələndirərək, GenAI-nin təhsilə inteqrasiyası üçün həm perspektivlər, həm də kritik boşluqlar müəyyən edib. Bu sahənin daha effektiv və etik tətbiqi üçün siyasətçilərə və təhsil mütəxəssislərinə dəyərli tövsiyələr təqdim olunub. Texnologiyanın verdiyi imkanlardan düzgün istifadə edildiyi təqdirdə, təhsil dünya miqyasında yeni bir mərhələyə daxil ola bilər.