Süni İntellekt
Universitetlərdə AI istifadəsi: Qadağa və ya qəbul?
18
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizChatGPT-in 2022-ci ildə istifadəyə verilməsindən cəmi iki ay sonra keçirilən bir sorğu göstərdi ki, universitet tələbələrinin 90%-i artıq bu süni intellekt alətindən istifadə edir. Bu rəqəmin hazırda 100%-ə yaxınlaşdığını təxmin etmək olar. Tələbələr yalnız yazılarını hazırlamaq üçün deyil, həm də ideyalar yaratmaq, araşdırma aparmaq və oxuduqlarını xülasə etmək üçün ChatGPT-dən istifadə edirlər. Bu, onların düşüncələrini süni intellektə ötürməsi deməkdir.
Universitetlərin mövqeyi
Universitet rəhbərləri bu məsələdə fərqli yanaşmalar nümayiş etdirir. Bəziləri düşünür ki, ChatGPT kimi alətləri qadağan etsək, tələbələri bu texnologiyaların geniş yayıldığı dünyaya hazırlamaya bilərik. Digərləri isə qeyd edir ki, AI-ı tam qəbul etsək, tələbələr iş yarada biləcək, lakin orijinal düşüncəyə malik olmayacaq bir nəsil formalaşa bilər.
Fərqli perspektivlər
Bu mövzuda iki fərqli baxışa sahib olan şəxslərlə fikir mübadiləsi aparılıb. Conor Grennan, NYU Stern Biznes Məktəbinin Baş AI Memarı olaraq tələbələrə və müəllimlərə AI-ı qəbul etməyə kömək edir. Niall Ferguson isə Stanford və Harvardda baş elmi işçi və Austin Universitetinin həmtəsisçisi olaraq, universitetlərin AI-ı sinifdən uzaq tutmalı olduğunu qeyd edir. Hər iki yanaşmanın nəticələri təhsil sisteminə və düşüncə tərzimizə ciddi təsir göstərə bilər.
Gələcək perspektivlər
Hansı yolun seçilməsindən asılı olmayaraq, bu müzakirələr yalnız tədris və öyrənmə metodlarını deyil, həm də düşüncə tərzimizi formalaşdıracaq. Bu qərarlar, süni intellektin təhsil sistemindəki rolunu və onun insan düşüncəsinə təsirini müəyyən edəcək.
Əlaqədar məqalələr
- “AI-nin böyük beyin oğurluğu – və universitetlərin bu ilə necə mübarizə apara biləcəyi” – Niall Ferguson (The London Times)
- “Hamı universitetdə süni intellekt ilə aldatma edir” – James D. Walsh (New York Magazine)
- “ChatGPT-in beyinə təsiri: AI köməkçisi ilə esse yazma zamanı kognitiv borcun toplanması” – Nataliya Kos’myna (MIT Media Lab)
- “The Diamond Age” – Neal Stephenson
- “Maariflənmənin sonu” – Henry A. Kissinger