Süni İntellekt
Walmart AI Foundry Ships First Apps: 3M Daily Queries, 67% Faster Planning
11
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizWalmart, süni intellekt sahəsində innovativ yanaşmalarla diqqət çəkən bir platforma yaratdı: Element. Bu platform, şirkətin 1,5 milyon əməkdaşına xidmət edən süni intellekt tətbiqləri hazırlamaq üçün nəzərdə tutulub. Walmart, ənənəvi proqram inkişafı prosesini əvəz edən bu sistem ilə süni intellekt sahəsində satınalma və qurulma dilemmasını aradan qaldırır. Element platforması geniş miqyasda işləmək üçün nəzərdə tutulub. Platforma, həftəlik 900,000 istifadəçidən 3 milyon gündəlik sorğu emal edir. Element, 44 dil üzrə real vaxt tərcüməni dəstəkləyir və növbə planlaşdırma vaxtını 90 dəqiqədən 30 dəqiqəyə endirir. Bu tətbiqlər Walmart-ın süni intellekt inkişafını sənayeləşdirmək strategiyasını nümayiş etdirir. Walmart-ın mağazalar və onlayn çatdırılma texnologiyası üzrə baş vitse-prezidenti Parvez Musani, Element-in müxtəlif böyük dil modellərinə (LLM) uyğun olduğunu qeyd edir. Bu platforma, ən yaxşı modeli seçərək sorğulara cavab verir və yüksək effektivlik təmin edir. Element-in əsas xüsusiyyəti açıq mənbəli yanaşmaya üstünlük verməsidir. Bu yanaşma platformanın inteqrasiya imkanlarını genişləndirir. Element-in hazırladığı beş əsas tətbiq:
- Süni intellekt əsaslı tapşırıq idarəetməsi: Növbə planlaşdırma vaxtını 90 dəqiqədən 30 dəqiqəyə endirərək, menecerlərin gündəlik iş vaxtını 60 dəqiqə qənaət edir.
- Real vaxt tərcümə: 44 dil üzrə dinamik model seçimi ilə tərcümə təqdim edir.
- Söhbət süni intellekti: Gündəlik 30,000 sorğu ilə insan müdaxiləsi olmadan rutin işləri həll edir.
- AR əsaslı VizPick: Radio tezlik identifikasiyası (RFID) və kompüter görməsini birləşdirərək inventar dəqiqliyini 85%-dən 99%-ə çatdırır.
- MyAssistant: Korporativ sənədlərin və məlumatların təhlilini eyni infrastrukturda təmin edir. Musani, Element-in model seçimi, infrastruktur təminatı, miqyaslama və tətbiqetməni sürətləndirdiyini qeyd edir. Bu platforma, əvvəlki tətbiqlərdən alınan təcrübə ilə yeni tətbiqlərin inkişafını sürətləndirir. Element-in süni intellekt inkişafını sənaye prosesinə çevirməsi Walmart-a böyük üstünlük gətirir. Əsasən, bu platforma tətbiqləri bir layihə kimi deyil, istehsalat xətti kimi idarə edir. Bu yanaşma, süni intellekt tətbiqlərinin inkişafını həftələr ərzində reallaşdırmağı mümkün edir. Walmart-ın Element platforması, süni intellekt sahəsindəki inkişaf iqtisadiyyatını dəyişdirir. Ənənəvi yanaşmada yeni tətbiqlər üçün uzun müddət tələb olunur. Walmart-ın yanaşmasında isə tətbiqlər sürətli şəkildə inkişaf etdirilir və əməkdaşlara təqdim olunur. Element, Walmart-ın təchizat zənciri məlumatlarını inkişaf resurslarına çevirir. Platforma, logistika məlumatlarını təhlil edərək, müştəri davranışlarına əsaslanan prioritetlər təyin edir. Bu yanaşma, Walmart-ın 4,000 mağazasından gələn unikal məlumat nümunələrini istifadə edərək tətbiqlərin inkişafını sürətləndirir. Element-in LLM-agnostik arxitekturası Walmart-ın süni intellekt sahəsində elastikliyini artırır. Musani, platformanın 44 dil üzrə tərcümə alətində optimal model seçimi etdiyini qeyd edir. Bu yanaşma, dəqiqlik tələblərini hesablama xərcləri ilə balanslaşdırır. Walmart-ın yanaşması, əməkdaşların tətbiqləri istifadə edərək onları daim təkmilləşdirməsini təmin edir. Element, hər bir qarşılıqlı təsirdən alınan məlumatları inkişaf prosesinə daxil edir. Bu, digər müəssisələrin tək tətbiqlər üçün qurmaqda çətinlik çəkdiyi məlumat boru xətləri və model versiyalaşdırma sistemlərini əhatə edir. Walmart-ın Element Foundry modeli, süni intellekt sahəsində ənənəvi yanaşmanı çətin vəziyyətə salır. Xarici platformalar müxtəlif sahələr üçün ümumi həllər təklif edir. Walmart isə öz əməkdaşlarının unikal ehtiyaclarına cavab verən bir sistem yaratmışdır. Bu yanaşma, süni intellekt tətbiqlərinin dərhal inkişaf etdirilməsini mümkün edir. Element Foundry-nin üstünlükləri zamanla daha da artır. Hər yeni tətbiq platformanı gücləndirir, hər istifadəçi qarşılıqlı təsiri model seçimini təkmilləşdirir və hər tətbiqetmə istehsalat tələbləri haqqında məlumat verir. Walmart-ın rəqibləri isə bu sahədə geridə qalmaq riski ilə üzləşirlər. Walmart-ın Element platforması süni intellekt sahəsində transformasiya üçün bir nümunədir. Platformanın dörd əsas prinsipini Musani belə təsvir edir:
- Süni intellekt modellərini dəyişdirilə bilən komponentlər kimi qəbul etmək.
- Tətbiqləri yaratmadan əvvəl məlumatlara vahid giriş təmin etmək.
- İnkişaf prosesini sənayeləşdirmək.
- Əks əlaqə döngələrini infrastrukturdan qurmaq. Walmart süni intellekt sahəsində miqyas problemi həll etmişdir. Şirkətin yanaşması, süni intellekti bir proqram kimi deyil, bir imkan kimi qəbul etməyi öyrədir. Müəssisələr bu fərqi başa düşdükdə, növbəti onillikdə süni intellekt sahəsində üstünlük əldə edəcəklər.