Texnoloji İnkişaf
Azteco: Bankçılıq Xidmətlərindən Məhrum Olanlar üçün Yeni Ümid
1
1
Süni İntellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsiz
Azteco, beynəlxalq Bitcoin hədiyyə kartları şirkəti, rəqəmsal hədiyyə kartı distribyutorları ilə bir sıra yeni tərəfdaşlıqlar elan edib. Bu tərəfdaşlıqlar nəticəsində 598 milyon yeni potensial müştəriyə çıxış əldə olunub və bu rəqəmin gələcəkdə 1.3 milyarda çatması gözlənilir.
Şirkətin təsisçisi Akin Fernandez, Bitcoin Magazine-ə verdiyi eksklüziv müsahibədə, “Bitcoin-i isimdən felə çeviririk ki, insanlar onu asanlıqla istifadə edə bilsinlər,” deyib. Azteco, ilk dəfə 2014-cü ildə Bitcoin sahəsində fəaliyyətə başlayıb və o vaxtdan bəri inkişaf etməkdə olan ölkələrdə bank xidməti almayan insanlar üçün həllər təqdim edir.
Yeni tərəfdaşlıqlar arasında Razor (240 milyon müştəri), Enterative®LIVE (30 milyon müştəri), DTOne (190 milyon müştəri), KaBum! (8 milyon müştəri) və Braziliyada 60 milyon istifadəçiyə çıxış imkanı verən PicPay kimi şirkətlər var.
Akin Fernandez bildirib ki, “Bitcoin-in pul kimi bütün funksiyaları var və bu, çox böyük bir bazardır. Bu bazarın ölçüsü, Bitcoin-in cari qiymətini tamamilə qeyri-məntiqli edir.” Azteco, ilkin mərhələdə Jack Dorsey kimi investorların dəstəyi ilə 6 milyon dollar cəlb etmişdi. Hal-hazırda isə şirkət, genişlənməni maliyyələşdirmək üçün əlavə 4 milyon dollar toplamağı hədəfləyir.
Jack Dorsey, Azteco-nun missiyasını yüksək qiymətləndirərək deyib: “Bank xidməti almayan əhali çox böyükdür. Bizdə bu boşluğu doldura biləcək texnologiya və resurslar var. Azteco, insanlara sadəcə maliyyə sisteminə çıxış deyil, həm də yerli icmalar tərəfindən dəstəklənən maliyyə müstəqilliyi ekosistemi təqdim edir.”
Azteco-nun missiyası, bank xidmətlərindən məhrum olan insanlara yardım etməkdir. Bu, 2014-cü ildə Andreas Antonopoulos tərəfindən populyarlaşdırılmış və Bitcoin-in əsas məqsədlərindən biri kimi irəli sürülmüşdü. Bank xidməti almayan insanlar, çox vaxt uzun məsafəli maliyyə əməliyyatlarına, münasib qiymətli kreditlərə və adi bank hesablarının təhlükəsizliyinə çıxışdan məhrum olurlar. Bitcoin isə istifadəçilərini müəyyən etməyə ehtiyac duymadan, sadəcə daşıyıcı aktiv kimi işləyir.
Fernandez, Azteco-nun texnologiyasını daha da təkmilləşdirdiyini və Lightning Network dəstəyini əlavə etdiyini bildirib. Bu, istifadəçilərə Bitcoin-ə daha asan çıxış imkanı verir. Bitcoin-in əsas üstünlüklərindən biri olan senzura müqaviməti və şəxsi məlumatların qorunması, Azteco-nun təqdim etdiyi həllərin əsasını təşkil edir.
Dünyada 3.4 milyard insan, əvvəlcədən ödənilmiş mobil telefon xidmətlərindən istifadə edir. Bu insanlar, artıq rəqəmsal vauçerlərlə telefonlarını doldurmağa öyrəşiblər. Fernandez vurğulayır ki, Bitcoin-in istifadəsi də bu qədər asan olmalıdır. “İnsanlar Bitcoin-i öz gündəlik həyatlarında WhatsApp mesajı göndərmək qədər asanlıqla istifadə etməlidirlər,” deyə o əlavə edib.
Azteco, son illər ərzində dünyada bir milyondan çox insana vauçer satıb. Şirkət, bu bazarı daha da genişləndirmək və Bitcoin-in daha çox insana çatmasını təmin etmək üçün istifadəçi təcrübəsini sadələşdirmək üzərində işləyir. Fernandez bildirib ki, “Bitcoin-i əldə etmək çox asan olmalıdır, sanki telefonu doldurmaq qədər sadə.”
1