Texnoloji İnkişaf
Elektro və Benzinlə işləyən Avtomobillər Arasındakı Qiymət Fərqi Azalır
1
1
Süni İntellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsiz
Son illərdə elektroavtomobillər ilə benzinlə işləyən avtomobillər arasındakı qiymət fərqi nəzərəçarpacaq dərəcədə azalıb. Ferdinand Dudenhöffer kimi sənaye ekspertlərinin hesablamalarına görə, ən məşhur modellərin müqayisəsində qiymət fərqi hazırda 3000 avrodan aşağıdır. Keçən il bu fərq iki dəfə daha çox idi.
Bu müqayisə, hər iki kateqoriyada ən populyar 20 modelin orta qiymətləri əsasında, endirimləri də nəzərə alaraq aparılmışdır. Hərçənd, bu modellər bir-birinə tam olaraq uyğun gəlmir. Buna baxmayaraq, qiymətlərin yaxınlaşması avtomobil bazarındakı dəyişiklikləri açıq şəkildə göstərir. "Elektroavtomobil Avropada və Almaniyada öz yolunu tapır," deyir Dudenhöffer. "Qiymətlərin dəyişməsi bu prosesdə əsas amildir."
Qiymətlərin azalmasının səbəblərindən biri benzinlə işləyən avtomobillərin siyahı qiymətlərinin artması və endirimlərinin azalmasıdır. Digər tərəfdən, elektroavtomobillərin siyahı qiymətləri aşağı düşməkdədir və daha yüksək endirimlər təklif olunur. Hazırda benzinlə işləyən avtomobillər və elektroavtomobillər üçün orta endirim səviyyəsi təxminən 17 faizdir. Bu ilin yanvar ayında elektroavtomobillərin endirim səviyyəsi benzinlə işləyən avtomobillərdən üç faiz aşağı idi.
Qiymət fərqinin azalması, son aylarda elektroavtomobil satışlarının artmasına əhəmiyyətli təsir göstərib və bu tendensiyanın gələcək aylarda da davam edəcəyi gözlənilir. Xüsusilə Alman istehsalçıları və onların xaricdəki filialları bu artımdan faydalanır. Almaniyanın Nəqliyyat-Federal İdarəsinin (KBA) yanvar-iyul ayları üzrə yeni qeydiyyat statistikası bunu təsdiqləyir.
Statistikaya görə, VW 61,600 elektroavtomobil qeydiyyatı ilə bazarda liderdir və 21 faiz bazar payına sahibdir. VW-nin Skoda, Audi və Seat kimi filialları da ilk beşlikdədir. Porsche-ni də əlavə etdikdə, VW-nin elektroavtomobil bazar payı Almaniyada təxminən 46 faiz təşkil edir. Ümumilikdə bu, 136,000 avtomobil deməkdir.
BMW bazarda ikinci yerdədir və əsas markası ilə 28,000 elektroavtomobil satışı həyata keçirib. Mini markasını da əlavə etdikdə, BMW-nin bazar payı 12 faizdir, bu isə 35,500 avtomobilə bərabərdir.
Daha sonra Mercedes (17,400 avtomobil), Hyundai (15,700 avtomobil) və Opel (10,000 avtomobil) gəlir. Tesla, 10,000 yeni qeydiyyatla bazarda 9-cu yerə düşüb. İyul ayında isə Tesla yalnız 14-cü yerdə qərarlaşır.
CO₂ flotu məhdudiyyətləri ilə bağlı Avropa İttifaqının yeni tələbləri, istehsalçıları daha çox elektroavtomobil satmağa məcbur edir. Bu, həm endirimlərdəki dəyişikliklərə, həm də satışların artmasına təsir etmiş ola bilər.
Elektroavtomobil ekoloji cəhətdən daha üstün olsa da, iqtisadi baxımdan benzinlə işləyən avtomobillər bəzi hallarda daha sərfəli ola bilər. SPIEGEL-in keçirdiyi testdə klassik bir tətil səfərində benzinlə işləyən avtomobil və elektroavtomobilin xərcləri birbaşa müqayisə edilmişdir. Test hesabatını oxumaq üçün buraya klikləyin.
1