Texnoloji İnkişaf
Fin şirkəti elektrik nəqliyyat vasitələri üçün yeni mühərrik texnologiyasına 25 milyon avro investisiya cəlb etdi
1
1
Süni İntellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsiz
Finlandiyanın Donut Lab adlı startap şirkəti elektrik nəqliyyat vasitələri üçün təkərlərin içərisinə yerləşdirilən, inqilabi texnologiya hesab edilən “Donut” adlı mühərriklərin geniş istehsalını təmin etmək üçün 25 milyon avro məbləğində ilkin investisiya cəlb edib. Bu investisiya ilə yanaşı, şirkət Böyük Britaniyanın Çippenhem şəhərində tədqiqat və inkişaf (R&D) mərkəzi açmaq planını da açıqlayıb.
Keçmiş Nokia sədri və təcrübəli texnologiya investoru Risto Siilasmaa da Donut Lab-ın idarə heyətinə qoşulub. Şirkətin baş direktoru və həmtəsisçisi Marko Lehtimäki bu investisiyanın onların texnologiyasına olan tələbatın davam etdiyini göstərdiyini bildirib: “Bu, bizim həmişə inandığımız bir şeyi təsdiqləyir – texnologiyamız həqiqətən də inqilabidir.”
Donut Lab-ın əsas yeniliyi, adından da göründüyü kimi, təkərin içərisinə yerləşdirilən boş mühərrik – “Donut”dur. Bu texnologiya mühərriki avtomobilin kapotunun altında yerləşdirmək əvəzinə birbaşa təkərin içərisinə inteqrasiya edir. Bunun nəticəsində avtomobil oxlar, transmissiyalar və diferensiallar kimi elementlərdən azad olur ki, bu da nəqliyyat vasitəsini həm daha yüngül, həm də daha sərfəli edir.
Bu texnologiyanın ilkin versiyasını Verge Motorcycles adlı şirkət motosikletlər üçün hazırlayıb. 2024-cü ildə Donut Lab, bu konsepsiyanı elektrik skuterlərdən tutmuş avtomobillərə və yük maşınlarına qədər bütün nəqliyyat vasitələrində tətbiq etmək məqsədilə Verge Motorcycles-dən ayrılaraq müstəqil bir şirkətə çevrildi.
Donut Lab-ın avtomobillər üçün nəzərdə tutulan 21 düymlük mühərriki 630 kilovat güc və 4,300 Nm fırlanma anı təmin edir. Bu göstəricilər adətən hiperavtomobillərdə müşahidə olunur. Lakin mühərrikin çəkisi cəmi 40 kiloqramdır. Şirkət iddia edir ki, bu mühərrik bazardakı digər elektrik mühərrikləri ilə müqayisədə ən yüksək güc və fırlanma anı sıxlığına malikdir.
Donut Lab, həmçinin, in-wheel mühərriklərin uzun müddət problemlərindən biri olan “asılmamış kütlə” (yəni süspansiyon sistemi tərəfindən dəstəklənməyən komponentlərin çəkisi) məsələsini həll etdiyini bildirir. Keçmişdə bu texnologiya idarəetmə və hərəkət rahatlığına mənfi təsir göstərirdi. Lakin Donut Lab-ın mühərrik dizaynı kifayət qədər yüngül olduğundan bu təsir minimaldır.
Şirkət yalnız mühərriklərlə kifayətlənmir, eyni zamanda batareyalar, proqram təminatı və kompüterləşdirilmiş əlaqə sistemləri də hazırlayır. Donut Lab, elektrik nəqliyyat vasitələri istehsalçıları üçün tam bir həll platformasına çevrilməyi hədəfləyir. Bundan əlavə, şirkət texnologiyasını avtomobil sənayesindən kənarda – aerokosmik, müdafiə və robot texnologiyaları sahələrində də tətbiq etməyi planlaşdırır.
Bununla belə, həm quru, dəniz, həm də hava nəqliyyat vasitələri üçün texnologiya hazırlamaq, eyni zamanda batareyalar, proqram təminatı və tam elektrik sistemləri qurmaq hətta böyük maliyyə imkanlarına malik şirkətlər üçün də çətin bir vəzifədir. Donut Lab-ın bu iddialı planlarını həyata keçirə bilib-bilməyəcəyini zaman göstərəcək.
1