Keçmiş Tesla prezidenti şirkətlərin böyüməsi ilə bağlı sirlərini paylaşdı - Tech Xəbər

İnnovasiya və Startaplar

Keçmiş Tesla prezidenti şirkətlərin böyüməsi ilə bağlı sirlərini paylaşdı

8
Link kopyalandı

13

21.07.2025, 12:04

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Tesla şirkətinin keçmiş prezidenti və hazırda DVx Ventures şirkətinin həmtəsisçisi və baş direktoru olan Con MakNil, Boston şəhərində keçirilən TechCrunch All Stage tədbirində şirkətlərin böyüməsi ilə bağlı sirlərini açıqlayıb. MakNil bildirib ki, Tesla-nı 30 ay ərzində 2 milyard dollarlıq gəlirdən 20 milyard dollara çatdırıblar. Bu müddət ərzində Tesla-nın Model 3 adlı ilk münasib qiymətli elektrik avtomobilinin bazara çıxarılması mühüm rol oynayıb.

MakNilin şirkətləri böyütmək üzrə təcrübəsi yalnız Tesla ilə məhdudlaşmır. O, indiyə qədər altı müxtəlif şirkət təsis edib və Tesla-dan sonra Lyft şirkətində əməliyyatlar üzrə baş direktor (COO) kimi çalışıb. Daha sonra isə özünün DVx Ventures adlı sərmayə şirkətini quraraq onlarla startapı işə salıb.

MakNil tədbirdə auditoriya ilə şirkətlərin böyüməyə hazır olub-olmadığını müəyyənləşdirmək üçün istifadə etdiyi metodları bölüşüb. Onun sözlərinə görə, bu proses əsasən iki vacib göstərici üzərində qurulur: məhsul-bazar uyğunluğu (product-market fit) və bazara çıxış strategiyasının uyğunluğu (go-to-market fit).

Məhsul-bazar uyğunluğunu qiymətləndirərkən MakNil hər bir startapdan soruşur: "Məhsulunuzun müştərilərinizin 40%-i üçün əvəzolunmaz olduğunu düşünürsünüzmü?" Əgər cavab "xeyr" olarsa, məhsulun hələ tam hazır olmadığını bildirir. "Biz məhsula əlavələr edir, təkmilləşdirir və dəyişikliklər aparırıq ki, bu göstərici 40%-ə çatsın. O zaman deyirik ki, artıq məhsul-bazar uyğunluğu əldə etdik," - deyə o, açıqlayıb.

MakNil əlavə edib ki, bu yanaşma tamamilə obyektiv və ölçülə bilən bir metrikaya əsaslanır. "Bu, sadəcə bir hiss deyil, bu, konkret bir göstəricidir."

İkinci vacib göstərici isə şirkətin bazara çıxış strategiyasının yetkinliyidir. Burada əsas diqqət müştəri əldə etmə xərclərinin (customer acquisition cost - CAC) müştərinin şirkətə gətirdiyi ümumi dəyərdən (lifetime value - LTV) xeyli aşağı olmasına yönəldilir. MakNil bildirib ki, bir şirkət müştəriyə sərf etdiyi hər 1 dollar üçün 4 dollar qazanc gətirdiyi zaman (LTV/CAC nisbəti 4:1 olduqda), həmin şirkət böyüməyə hazırdır. "O zaman biz sərmayəni artırırıq. Amma buna qədər yalnız müəyyən mərhələləri keçmək üçün kiçik məbləğlər - məsələn, 100 min dollar - sərf edirik," - deyə o qeyd edib.

MakNilin bu yanaşması, onun sözlərinə görə, artıq bir çox uğurlu şirkətlərin böyüməsində əsas rol oynayıb.

8
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)