Elm və Kosmos
Kosmosda təhsil: Gələcəyin elmi necə dəyişəcək?
178
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizKosmik gəmidə elm öyrənmək
Graz Universitetinin “Human-Centred Computing” İnstitutunun Game Lab komandası, elmi bilikləri oyun vasitəsilə öyrətmək üçün unikal bir platforma hazırlayıb. Project Chimera adlanan bu oyun, istifadəçilərə elm və texnologiya sahəsindəki kompleks mövzuları interaktiv hekayələr və tapmacalar vasitəsilə öyrənmək imkanı verir.
Oyun necə işləyir?
Project Chimera oyununda oyunçular sıradan bir təhsil mühitində deyil, nasaz bir kosmik gəmidə hərəkət edirlər. Gəminin işlək vəziyyətə gətirilməsi üçün müxtəlif elmi problemləri həll etmək lazımdır. Məsələn, oyunçular əvvəlcə batareyaları maqnitlər vasitəsilə doldurmağı öyrənməli, sonra elektrik mühərrikini təmir etməlidirlər. Bu proseslər vasitəsilə fizika, mexanika mühəndisliyi və hətta məntiq qapıları kimi mövzular öyrədilir.
Təhsil motivasiyasını artıran yanaşma
Oyun, istifadəçiləri elmə maraq oyatmaq üçün nəzərdə tutulub. ‘Adətən təhsil proqramları birbaşa məlumat ötürməyə çalışır,’ deyir layihənin rəhbəri Johanna Pirker. ‘Biz isə istifadəçilərin özləri elm öyrənmək istəyini inkişaf etdirmək istəyirik.’
Məktəblərdə tətbiq potensialı
Project Chimera-nın müxtəlif yaş qruplarına uyğun çətinlik səviyyələri ilə məktəblərdə istifadə olunması nəzərdən keçirilir. Bu yanaşma, xüsusilə mexanika mühəndisliyi sahəsində praktiki təcrübə qazanmaq üçün əlverişlidir. Layihənin digər rəhbəri Saeed Safikhani qeyd edir: ‘Real mühərriklə işləmək sinifdə çətin ola bilər, lakin Chimera ilə bu, çox rahatdır.’
Təcrübə ilə nəzəriyyəni birləşdirmək
Oyun artıq Graz Universitetində tələbələr arasında sınaqdan keçirilib və motivasiya artımı müşahidə olunub. ‘Təbii ki, nəzəri dərslərə ehtiyacımız var,’ deyir Safikhani, ‘amma Chimera kimi tətbiqlər tələbələrə praktiki təcrübə qazandırır və nəzəriyyəyə marağı artırır.’
Gələcək perspektivlər
Project Chimera hazırda Steam platformasında pulsuz pre-alpha versiyası kimi mövcuddur. Oyun AAA keyfiyyətini hədəfləsə də, yüksək texniki tələblər səbəbindən tam optimallaşdırılmayıb. Bu, onun gələcəkdə daha geniş auditoriya üçün əlçatan olması üçün inkişaf etdirilməsini tələb edir.