İnnovasiya və Startaplar

Olto, B2B Satışlarını Süni İntellektlə İnkişaf Etdirmək üçün 5.1 Milyon Dollar Yatırım Aldı

1
Link kopyalandı

1

24.07.2025, 16:05

Süni İntellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz
San-Fransisko mərkəzli Olto şirkəti, B2B satışlarını süni intellekt vasitəsilə yenidən qurmaq məqsədilə 5.1 milyon dollar məbləğində ilkin mərhələ investisiya əldə edib. Nexus Venture Partners və The General Partnership-in rəhbərlik etdiyi bu maliyyələşmə raundunda Afore Capital, Recall Capital, Ligature, FirstHand və bir sıra tanınmış təsisçilər və rəhbərlər də iştirak edib. Olto, CRM-dəki hər bir fürsət üçün kontekstə uyğun demo mühitləri və interaktiv məhsul turları yaradan süni intellektə əsaslanan bir platformadır. Şirkət, Amazon-un təcrübəli rəhbərləri Kintan Brahmbhatt və Jean-Baptiste Chaput tərəfindən qurulub. Kintan Brahmbhatt, Amazon Music-in məhsul komandasını və Amazon-un podkast biznesini idarə edib. O, həmçinin Prime Video-nun X-Ray funksiyasını ixtira edib. Brahmbhatt, "Amazon-da media ilə bağlı fərdiləşdirmə texnologiyalarını inkişaf etdirərək istifadəçi təcrübəsini dəyişdik. Olto ilə bu yeniliyi B2B proqram təminatına gətiririk. Hər bir satış mütəxəssisi üçün daim aktiv, yenilənmiş və alıcıya uyğunlaşdırılmış demo mühəndisi təqdim edirik," deyə bildirib. Süni intellekt texnologiyası ilə dəstəklənən Olto, alıcıların tələblərinə uyğunlaşdırılmış demo təcrübələri yaradır. Bu yanaşma, ənənəvi məhsul təqdimatlarında yaranan vaxt itkisinin və resurs çatışmazlığının qarşısını almağa kömək edir. Nexus Venture Partners-in idarəedici direktoru Abhishek Sharma, "Olto, B2B satışlarına süni intellektin gücünü gətirərək satış dövrlərini sürətləndirir və alıcıların maraqlarına daha uyğun təcrübələr təqdim edir," deyə qeyd edib. Olto-nun müştəriləri arasında Demandbase, Eightfold.ai, Qventus və Jiminny kimi tanınmış şirkətlər var. Bu şirkətlər, Olto-nun texnologiyasının demo hazırlıq müddətini 70 faiz azaltmağa və qazanma nisbətlərini artırmağa kömək etdiyini bildirirlər. Demandbase-in Həllər üzrə Vitse-Prezidenti Kyle Gutke, "Olto bizim demo prosesimizin ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Onun sadə interfeysi həllərimizi effektiv şəkildə nümayiş etdirməyə imkan verir," deyə bildirib. Olto-nun əsas məqsədi, satış, həllər və marketinq komandalarına fərdiləşdirilmiş təqdimatlar hazırlamaq imkanı yaratmaqdır. Şirkət, bu texnologiyanın satış dövrlərini sürətləndirdiyini, demo hazırlıq müddətini azaltdığını və alıcılar üçün daha uyğun təcrübələr təqdim etdiyini vurğulayır.
1
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)

0:00 / 0:00