Seattle mərkəzli Ambassador startapı: AI ilə müştəri rəylərini təhlildə inqilab!
106
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizAmbassador Startapının Yeni Əsəri: HiroAI
Seattle mərkəzli Ambassador startapı, müştəri rəylərinin təhlili və idarə olunması üçün 7 milyon dollar (11.9 milyon manat) investisiya cəlb edib. Şirkət, marketinq və gəlir komandalarına müştəri yönümlü qərarlar qəbul etməyə kömək edən bir platforma təqdim edir. Platforma müştəri yönləndirmələri, sorğular, sadiqlik proqramları, e-poçt kampaniyaları və digər əlaqə vasitələrini bir araya gətirir.
HiroAI: Süni İntellektlə Yeni Dövr
Ambassador-ın ən son yeniliyi HiroAI adlanır. Bu süni intellekt təbəqəsi, müştəri məlumatlarını müxtəlif sistemlərdə təhlil edərək marketinq komandalarına gəliri artırmaq və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək üçün konkret addımlar tövsiyə edir. Şirkətin CEO-su Geoff McDonald deyir ki, "Biz dünyada ən əlaqəli AI rəy şəbəkəsini qururuq".
HiroAI tam avtomatlaşdırmadan uzaqdır. Əksinə, marketinq mütəxəssislərinə dəstək olmaq üçün nəzərdə tutulub. Şirkət iddia edir ki, bu texnologiya komandaların kiçildiyi və büdcələrin daraldığı bir dövrdə daha az əlaqəsiz alət və daha çox avtomatlaşdırma istəyən bizneslər üçün idealdır.
İnvestorlar və Şirkətin Tarixi
Ambassador 2021-ci ildə Intrado-dan alınıb. Şirkətin rəhbəri Geoff McDonald əvvəllər Element Data startapını qurub və idarə edib. Yeni investisiya raundunda Zipwhip şirkətinin keçmiş icraçıları, o cümlədən Zipwhip-in həmtəsisçisi John Larson iştirak edib. Larson qeyd edir ki, "Bu, mənim investor olaraq indiyə qədər etdiyim ən böyük mərcdir".
Digər investorlar arasında Barclays-ın keçmiş sədri Archibald Cox Jr., VentureUs və Seattle-ın tanınmış sərmayəçiləri Cliff Monlux və Paul Stahura da var. Bu günə qədər Ambassador ümumilikdə 11 milyon dollar (18.7 milyon manat) maliyyə cəlb edib.
İnsanlar Üçün Nə Deməkdir?
Ambassador-ın texnologiyası, xüsusilə müştəri məmnuniyyətinə və bizneslərin rəqabət qabiliyyətinə təsir göstərir. Marketinq mütəxəssisləri artıq daha dəqiq qərarlar qəbul edə, müştəri ehtiyaclarını daha yaxşı anlaya və resurslarını daha səmərəli istifadə edə biləcəklər. Bu, həm də kiçik komandaların daha böyük nəticələr əldə etməsinə imkan yaradır.