Elm və Kosmos

Söhbətçi AI: Biznesdə 7 Əsas Trend

1
Link kopyalandı

1

22.09.2025, 07:48

Süni İntellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Söhbətçi AI Texnologiyasının İnkişafı

Söhbətçi AI, ağıllı chatbotlar və AI-əsaslı virtual köməkçilərin istifadəsi ilə bizneslər müştəri əlaqələrini artırır, resurslara qənaət edir və müştəri məmnuniyyətini artırır. Bu texnologiyanın inkişafı ilə predictive analytics və nitq tanıma kimi sahələrdə irəliləyişlər müşahidə olunur.

Müştəri Ehtiyaclarını Proqnozlaşdırma

NLP və predictive analytics texnologiyalarının inkişafı şirkətlərə müştərilərini daha yaxından tanımaq və onların ehtiyaclarını proqnozlaşdırmaq imkanı verir. Josh Comrie qeyd edir ki, müştərilərlə inteqrasiya olunmuş CRM sistemləri vasitəsilə daha effektli xidmət göstərmək mümkündür.

Seb Reeve isə data-driven personalizasiyanın müştərilər üçün daha asan təcrübələr yaratacağını vurğulayır. Bu texnologiya ilə markalar müştərilərin ehtiyaclarını proqnozlaşdıraraq vaxtında və dəqiq marketinq strategiyaları tətbiq edə bilər.

Kognitiv Chatbotlar

NLP və NLG sahələrindəki irəliləyişlər chatbotların konteksti daha yaxşı başa düşməsi və istifadəçilərlə tam dialoq qurması üçün imkan yaradacaq. Abhishek Thakur, bu chatbotların məsləhətçi rolunda çıxış edərək müştərilərə pensiya planları və ipoteka seçimləri ilə bağlı kömək edəcəyini bildirir.

Peter Voss chatbotları texnologiya ilə müqayisə edərək onların işıq lampası kimi parlaq gələcəyini təsvir edir. Chris Ezekiel isə chatbotların insan və maşın öyrənmələri ilə daha effektiv hala gələcəyini vurğulayır.

Səs-əsaslı Köməkçilərin Yüksəlişi

Səs-əsaslı interfeyslər həm müştəri, həm də işçi yönümlü tətbiqlərin genişləndirilməsi üçün böyük imkanlar yaradır. Dr. Catriona Wallace qeyd edir ki, hər bir insan öz smartfonunda AI virtual köməkçiyə sahib olacaq.

AI İnsanları Tamamlamaq Üçün

AI texnologiyası insanları əvəz etmək əvəzinə onları tamamlamaq məqsədi daşıyır. Steve Desjarlais bildirir ki, AI komandaların bir üzvü kimi işə daxil edilərək daha ağıllı və sürətli müştəri təcrübələri yaratmağa kömək edir.

Proses-əsaslı Chatbotlar

Intent classification ilə birləşən proses-əsaslı chatbotlar şirkətlərin əməliyyatlarını daha sürətli və effektiv hala gətirəcək. Chris Ezekiel bu texnologiyanın bütün iş proseslərinə inteqrasiya olunacağını qeyd edir.

Departamentlərin Konsolidasiyası

Satış, marketinq və müştəri dəstəyi departamentlərinin bir vahidə çevrilməsi trendlərdən biridir. Mike Murchison qeyd edir ki, bu konsolidasiya həm xərcləri azaldacaq, həm də müştərilərlə güclü əlaqələr qurmağa kömək edəcək.

AI-in Digər Texnologiyalarla Konvergensiyası

Conversational AI-nın AR və IoT kimi texnologiyalarla birləşməsi geniş imkanlar yaradır. Andy Peart, augmented reality ilə tam interaktiv təcrübə yaratmağın mümkün olduğunu bildirir.

Ravi N. Raj isə nitq və təbii dil anlayışı olan IoT cihazlarının ev və iş mühitində sadə və kompleks funksiyaları yerinə yetirəcəyini vurğulayır.

1
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)

0:00 / 0:00